قهرمانی تیم اسکی در مسابقات بین المللی آلپاین، اسفند 1389

  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 39

  • تعداد بازدید: 114

  • admin

  • تهران - باشگاه ساعت تراست در روز آخر مسابقات لیگ بین المللی آلپاین کشور در پیست دربندسر قهرمان شد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از سایت فدراسیون اسکی ایران، در آخرین مسابقه از لیگ بین المللی اسکی آلپاین و با برگزاری مسابقه مارپیچ کوچک در پیست اسکی دربندسر همزمان با مناسبت جایزه بزرگ این پیست در مجموع مسابقات لیگ فصل 89 باشگاه ساعت تراست با 1788 امتیاز اول شد ، باشگاه الموت با 1508 امتیاز دوم و باشگاه مس آذربایجان با 1489 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. در مجموع مسابقات حسین ساوه شمشکی از باشگاه مس آذربایجان قهرمان لیگ اسکی آلپاین فصل 89 شد استفان جورجیوف از ساعت تراست دوم شد و محمد کیادربندسری از ساعت تراست به مکان سوم رسید. در بخش بانوان نیز مرجان کلهر از سایپا کلهر قهرمان لیگ فصل 89 شد فاطمه کیادربند سری از ساعت تراست دوم و زیبا کلهر از باشگاه الموت سوم شد . این رقابتها با حضور 7 باشگاه و 50 ورزشکار طی 11 مسابقه برگزار گردید .
    تهران - باشگاه ساعت تراست در روز آخر مسابقات لیگ بین المللی آلپاین کشور در پیست دربندسر قهرمان شد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از سایت فدراسیون اسکی ایران، در آخرین مسابقه از لیگ بین المللی اسکی آلپاین و با برگزاری مسابقه مارپیچ کوچک در پیست اسکی دربندسر همزمان با مناسبت جایزه بزرگ این پیست در مجموع مسابقات لیگ فصل 89 باشگاه ساعت تراست با 1788 امتیاز اول شد ، باشگاه الموت با 1508 امتیاز دوم و باشگاه مس آذربایجان با 1489 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. در مجموع مسابقات حسین ساوه شمشکی از باشگاه مس آذربایجان قهرمان لیگ اسکی آلپاین فصل 89 شد استفان جورجیوف از ساعت تراست دوم شد و محمد کیادربندسری از ساعت تراست به مکان سوم رسید. در بخش بانوان نیز مرجان کلهر از سایپا کلهر قهرمان لیگ فصل 89 شد فاطمه کیادربند سری از ساعت تراست دوم و زیبا کلهر از باشگاه الموت سوم شد . این رقابتها با حضور 7 باشگاه و 50 ورزشکار طی 11 مسابقه برگزار گردید .
    دسته‌ بندی‌ ها :

    قهرمانی تیم اسکی در مسابقات بین المللی آلپاین، اسفند 1389

    تهران – باشگاه ساعت تراست در روز آخر مسابقات لیگ بین المللی آلپاین کشور در پیست دربندسر قهرمان شد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از سایت فدراسیون اسکی ایران، در آخرین مسابقه از لیگ بین المللی اسکی آلپاین و با برگزاری مسابقه مارپیچ کوچک در پیست […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    آخرین مقالات

    مقالات بیشتر
    درباره ژاپارت

    شرکت ژرف ایین پارت در سال 1383 توسط جمعی از تجار و بازرگانان صاحب نام و معتبر ایران با هدف توسعه کسب و کار سهامداران ان در سطح کلان تشکیل گردیده. از ابتدای شکل گیری شرکت ژرف ایین پارت با مسئولیت محدود تا کنون اقای مجید جوانمردی به عنوان مدیرعامل و رئییس هیئت مدیره فعالیت خود و همراهانش را در بخش های مختلف تجارت(خرید و فروش و تهیه و توزیع کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، صادرات و واردات،عقد قرارداد یا مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی مدیریت نموده است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر : تهران ـ خیابان حافظ پایین تر از پل حافظ

    شماره تلفن : 021-67385000

    ادرس ایمیل : info@japart.com

    تمامی حقوق برای گروه ژاپارت محفوظ می باشد.