مقام دوم اولین دوره مسابقات آزاد فوتوالی انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران ، مهرماه 1391

  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 39

  • تعداد بازدید: 128

  • admin

  • کسب مقام دوم اولین دوره مسابقات آزاد فوتوالی انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ مهرماه 1391 برگزار گردید. در این دوره از مسابقات ورزشی جذاب فوتوالی که ورزشی بین المللی است که با قوانینی مشابه والیبال میباشد اما با این تفاوت که مانند فوتبال با پا بازی میشود تیم باشگاه فرهنگی ورزشی تراست موفق به کسب مقام دوم شد.
    کسب مقام دوم اولین دوره مسابقات آزاد فوتوالی انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ مهرماه 1391 برگزار گردید. در این دوره از مسابقات ورزشی جذاب فوتوالی که ورزشی بین المللی است که با قوانینی مشابه والیبال میباشد اما با این تفاوت که مانند فوتبال با پا بازی میشود تیم باشگاه فرهنگی ورزشی تراست موفق به کسب مقام دوم شد.
    دسته‌ بندی‌ ها :

    مقام دوم اولین دوره مسابقات آزاد فوتوالی انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران ، مهرماه 1391

    کسب مقام دوم اولین دوره مسابقات آزاد فوتوالی انجمن فوتوالی جمهوری اسلامی ایران که در تاریخ مهرماه 1391 برگزار گردید. در این دوره از مسابقات ورزشی جذاب فوتوالی که ورزشی بین المللی است که با قوانینی مشابه والیبال میباشد اما با این تفاوت که مانند فوتبال با پا بازی میشود […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    آخرین مقالات

    مقالات بیشتر
    درباره ژاپارت

    شرکت ژرف ایین پارت در سال 1383 توسط جمعی از تجار و بازرگانان صاحب نام و معتبر ایران با هدف توسعه کسب و کار سهامداران ان در سطح کلان تشکیل گردیده. از ابتدای شکل گیری شرکت ژرف ایین پارت با مسئولیت محدود تا کنون اقای مجید جوانمردی به عنوان مدیرعامل و رئییس هیئت مدیره فعالیت خود و همراهانش را در بخش های مختلف تجارت(خرید و فروش و تهیه و توزیع کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، صادرات و واردات،عقد قرارداد یا مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی مدیریت نموده است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر : تهران ـ خیابان حافظ پایین تر از پل حافظ

    شماره تلفن : 021-67385000

    ادرس ایمیل : info@japart.com

    تمامی حقوق برای گروه ژاپارت محفوظ می باشد.